NUMER ALARMOWY GR 886 579 408
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Nawigacja
Strona Główna
Galeria
Archiwum Zdjęć
Artykuły
Forum
Linki
Szukaj
Kalendarz
Download
Informacje o SIM:
Kim jesteśmy?
Co proponujemy
Kontakt
Wzorowy wolontariusz
Regulamin SIM PCK w Wejherowie
Kursy Pierwszej Pomocy
Mistrzostwa Pierwszej Pomocy
Informacje o GR:
Historia
PROJEKTY
Integracja-Gorączka Sobotniej Nocy
Podziękowania
Honorowi Dawcy Krwi PCK
Oddaj Krew
Działalność Klubu HDK PCK w Wejherowie
Szkolne Koła PCK
Działalność SK PCK
Wykaz SK PCK
Oddział Rejonowy PCK:
Oddział Rejonowy PCK w Wejherowie
KAMPANIA 1%

Chcesz nas wesprzeć ?

Kliknij tutaj !

Z góry dziękujemy

FACEBOOK
Motto

" Posiadanie wielkiego serca nie ma nic wspólnego z wartością twojego konta bankowego. Każdy ma coś, co może dać innym." - Barbara Bush (żona Georga H.W. Busha)

SPONSORZY




Kaszubski Bank Spółdzielczy

AUTO Brudniewicz













Nasi Przyjaciele
Oficjalna strona GR PCK Gdynia

Wejherowo - serwis informacyjny

Blog obozu w Garczynie

Klub HDK przy ZR PCK Wejherowo

SK PCK w Gim. nr 1 w Rumi

KS TYTANI Wejherowo
Wzorowy wolontariusz

Jacy powinni być wolontariusze?



1. Cechuje ich silna determinacja i zawsze robią więcej, niż można by od nich oczekiwać.

2. Postrzegają samych siebie jako ludzi sukcesu.

3. Nie przesądzają o niczym z góry, nie opierają się na przypuszczeniach, nie umniejszają samych siebie, własnych możliwości ani kolegów.

4. Są zorientowani na cel. Nakreślili sobie konkretne cele i stworzyli strategiczne plany odnoszące się do ich życia, kariery i pracy.

5. Sami się motywują.

6. Sprawują pełną kontrolę nad tym co robią.

7. Nieustannie się doskonalą i przygotowują do kolejnych zadań.

8. Spotykają się i rozmawiają z większą liczbą ludzi niż ktokolwiek inny; większa jest też liczba osób, które mówią im „nie”.

9. Wciąż działają.

10.Są wytrwali.

11. Konsekwentnie budują i sprzedają wartość, zamiast stawiać na cenę.

12. Rozumieją, że czas i dostępność to dwie największe korzyści, jakie mogą zaoferować.

13. Pracują jako eksperci, doradcy, są źródłami informacji dla swoich podopiecznych. Zawsze gotowi są wesprzeć innych swą wiedzą, kompetentna oceną, informacjami i wykształceniem.

14. Są niezastąpieni.

15. Całkowicie i szczerze lubią to, co robią.